FANDOM

13 maja

Medialna zawierucha po rocznicy awarii już opadła, po pochodach nie ma ani śladu, a ostatnie znicze na grobach i pomnikach dogasły za sprawą wiosennego dżdżu. Jednak pamięć, nasza, ciągle pozostała. Pragniemy, idąc w ślad za ukraińską stroną chornobyl.ua, która prezentując utwór muzyczny Время идет zespołu „Asfalt”, pragniemy przedstawić Drogim Czytelnikom dzieło muzyczne polskich artystów, zespołu, o jakże mile brzmiącej nazwie, „Radiators”, pt. Radiacja.

Bandsepia kopia kopia gate

Logo zespołu z jego członkami

Utwór można posłuchać klikając w powyższy niebieskie link na tytule piosenki. Został on nagrany wraz z trzema innymi utworami, będącymi pierwszym profesjonalnym nagraniem zespołu. Jest to druga piosenka o tematyce Czarnobyla, po Dzień Gniewu II legendarnego Jacka Kaczmarskiego. Redakcja Czarnobyl Wiki uznała, że takie wydarzenie jest warte uwagi, toteż zachęca każdego internautę, interesującego się Czarnobylem, o przesłuchanie piosenki oraz podzielenie się nią ze znajomymi, aby zdobyła jak największą sławę. Być może Na pewno ktoś także doceni walory nie tylko tekstu, ale także i metalowej melodii.

Historię, opis zespołu oraz ich utwory można zobaczyć na stronie zespołu w portalu MySpace. Znajduje się tam także informacja o najbliższych występach grupy, na które serdecznie zapraszamy! Przy okazji pragniemy zaznaczyć, że liczymy, iż „Radiators” będą raczej pionierami, niż wyjątkami na polskiej scenie muzycznej.