FANDOM

6III2010

Składanie kwiatów pod pomnikiem

6 marca

6 marca w Sławutyczu po raz ósmy odbyła się plebiscyt kulturalno-artystycznegy „Sławutyczanin Roku – 2009”.

Podczas prawie czterogodzinnej gali wyróżniono Sławutyczan (mieszkańców, organizacje, przedsiębiorstwa), które w 2009 roku wniosły zauważalny wkład w rozwój miasta. Nominacje objęły energetykę, medycynę, pedagogów, pracowników komunalnym i socjalnych, sportowców, przedstawicieli twórczych elit miasta i wszystkich innych, których wkład pracy przyczynił się w najbardziej odczuwalnym stopniu.

GCN CzAES nominowano w kilku kategoriach, przy czym został laureatem tytułu „Zespół roku 2009”. Poza tym, przedsiębiorstwo to, które w zeszłym roku zatrudniło 131 nowych, w większości młodych, Sławutyczan, zostało ogłoszone „Pracodawcą roku”. Tradycyjnie już, GCN CzAES było kandydatem także w „Dobroczyńca roku”, ze względu na zbieranie środków pomocy, które rozdaje się w przypadku jakiegokolwiek nieszczęścia pracownika lub jego rodziny.

„Człowiekiem roku” została głowa miasta Władimir Udowiczienko, co podkreśliło niedawny 20. jubileusz sprawowania tej funkcji. Razem z byłym pracownikiem CzAES, a obecnym aktywistą, Aleksandrem Zabirczienko, Władimir Udowiczienko złożył podarowane mu podczas konkursu kwiaty pod Pomnik Bohaterów Czarnobyla.

Źródło Edytuj