FANDOM

26 kwietnia

21 sierpnia w Sławutyczu jak co roku odbyły się zawody ochotniczych oddziałów strażackich sformowanych w pododdziałach Czarnobylskiej AES. Uczestnicy rywalizowali ze sobą w biegu z przeszkodami, rozwijaniu bojowym oraz wspinaniu się na ćwiczebną wieżę. Wyniki oceniano po każdej konkurencji, zarówno indywidualnie, jak i grupowo. Premiowane miejsca uklasyfikowały się w ten sposób:

Indywidaulane podium w biegu na 100 metrów z przeszkodami:

  1. Anatolij Niepijuszczin (CTPK)
  2. Aleksandr Wdowienko (HC)
  3. Stanisław Szkurko (CRD)

Podium grupowe w biegu na 100 metrów z przeszkodami zajęli:

  1. CTPK
  2. HC
  3. CRD

Indywidualne podium w szturmowaniu po schodach wieży ćwiczebnej:

  1. Jewgienij Kosakowskij (CTPK)
  2. Wiaciesław Kochan (TrC)
  3. Walentin Leonienko (CTPK)

Podium grupowe w szturmowaniu:

  1. CTPK
  2. CPTRO
  3. TrC

Po w sumie trzech konkurencjach, zwycięzcami zawodów drużynowych grup strażackich tego roku zostali strażacy z CTPK, drugie miejsce wywalczyli chemicy, a trzecie pracownicy CRD.

Zwycięzców udekorował główny sędzia – zastępca dyrektora technicznego eksploatacji Sergiej Kondratienko wyraził podziękowania kierownictwu GPCz-15 za za pomoc i za możliwość przeprowadzenia regularnych treningów grup. Warto zaznaczyć, że sławutyczańscy ochotnicy, w odróżnieniu od toru przeszkód, wieże zobaczyli dopiero w przeddzień zawodów.

To już czwarte tego typu zawody odbywające się przy CzAES i można śmiało powiedzieć, że z roku na rok poziom jest co raz wyższy. Organizatorzy już myślą, jak urozmaicić przyszłoroczne zawody.

– Cieszymy się, że jesteście w coraz lepszej formie. – mówił do zawodników Sergiej Kondratienko. – Dzięki temu mamy pewność, iż gdy będzie potrzeba, sprostacie zadaniom! Mam jednak nadzieję, że nikomu z was nie zdarzy się stosować wiedzy i umiejętności nabytych na treningach w praktyce.

Źródło Edytuj